torsdag 25. januar 2018

Babykort


I dag vil jeg vise et par babykort til ei søt lita prinsesse. Det første kortet er et posekort i 4x6 tommer. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign på kortet, som har en nydelig lillafarge til babykort. Jeg har pyntet kortet med kakeserviett, blonder og tag bak motivet.


Jeg har brukt litt sisaltråd bak blomstene. For at disse skal henge godt fast, har jeg stiftet de fast på papiret før jeg har limt papiret fast til posen. Blomstene kommer bl.a fra I am Roses. "Ylva" er stanset ut i hvit mosegummi med bokstavdies fra Sizzix



Det siste kortet er laget med en selvbrettet pose, som er ca 4x5,5 tommer. Dette kortet har jeg valgt å la gå i gult og lilla, med en enkel "lykkeliten"-tekst fra Kort og Godt på. Jeg har brukt blomster fra I am roses, og litt clipboard under teksten



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar