onsdag 5. juli 2017

Konfirmasjonskort til gutter

I dag vil jeg vise en liten samling konfirmasjonskort til gutter. Jeg har laget to og to kort etter samme "mal", men likevel endret litt på farger og oppsett for at de ikke skal bli for like. 


På de to første har jeg brukt hvit kartong som bakgrunn. Denne har fått litt Art Spray fra Marabu på seg, og deretter har jeg bygd opp med mønsterark, diecut og labels. Labelene er skrevet ut og deretter kuttet ut med silhouette. Til sist har jeg hatt på litt chunky white embossing enamel fra Stampendous. Tekststripene er  fra Staz, og er stemplet med Archival ink.



De to siste kortene er laget med mønsterark fra papirdesign. Jeg har rufset kantene på mønsterarket med distress tool og deretter hatt på acryl mousse fra marabu sammen med litt  spray. Gutten er stanset ut med die fra papirdesign, og deretter svertet langs kantene med black soot distress paint. Teksten på kortet under er embosset på svart glatt kartong. Til sist har jeg sprutet med dylusion spray i white linen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar