torsdag 8. juni 2017

Gutter er gutter


I dag har jeg kost meg med å scrappe et gammelt bilde av sandmonsteret vårt. Hver gang vi var på stranda, var han mer under sanda enn oppå. Jeg fant frem et litt mørkt bakgrunnsark denne gangen, for å komplementere de mørke tonene i bildet. For å lysne litt opp, har jeg  brukt Acryk mousse fra Marabu i to omganger, først dratt utover med spatel, og deretter med sjablong over. Deretter har jeg laget cluster ved bruk av mønsterark og kakeserviett. Tagene jeg har brukt, er kuttet ut selv av kartong. Jeg har i tillegg pyntet med osteklut, chipboard fra Scrapiniec og en blomst. Stjernene er av wood veneer. Tekststripene kommer fra megebeltet på mønsterarket jeg har brukt som bakgrunn.
Marabu forhandles i Norge gjennom Global Hobby og kunst.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar