torsdag 11. mai 2017

Æ vil te Bergen

Grublisen denne måneden hos Scrappelyst er "CHIPBOARD" 

Frist for å delta er 6. juni kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her
Her er min løsning på oppgaven: 


Jeg har laget en layout med jentungen, der hun lengter tilbake til Bergen og kameraten hun har der. På denne layouten har jeg gått litt tilbake til "basic", ved å bruke bl.a ting som ellers ville blitt kastet. Det grønne med hvite prikker er avkapp av en papirpose, og bak har jeg brukt emballasje som fulgte med noen blomster. Ellers har jeg brukt litt mønsterark fra Studiolight, samt bakgrunnsark fra gammelt lager. Jeg har brukt Marabu akrylmousse på bakgrunnen, før jeg har laget clusteren. Jeg har brukt både chipboard og Wood veneer fra Wycinanka, og dotter fra Marianne design. "#denfølelsen" er stempel fra Staz. Tittelen er stanset ut med Sizzix-dies i svart mosegummi. Helt til sist dekket jeg til bildene med arkbiter, før jeg sprutet med hvit maling på hele Layouten.

Mosegummi og produkter fra Marabu, Staz, Marianne Design og Studiolight forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

Detaljer:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar